Wij verzenden binnen Nederland voor €3,95 per pakket. Je ontvangt een track & trace code om je bestelling te volgen zodra deze verstuurd is.
Bestellingen vanaf €65 hebben gratis bezorging!
Onze fulfillment centra proberen elke bestelling binnen 1-2 werkdagen te leveren.
Bestel je producten van verschillende merken? Dan worden deze apart geleverd vanuit verschillende fulfillmentcentra.
Verkeerd bezorgadres doorgegeven?
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor jou te wijzigen.
LET OP: Sommige artikelen hebben langere levertijd. De artikelen met de kortste levertijd worden in dit geval eerst verzonden. Zie levertijd op de productpagina van desbetreffend product.
RETOURNEREN
Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je heeft na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd, mits het product ongebruikt en in de originele doos zit.
De kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder.
Let op: Hygiëneproducten zoals make-up, huidverzorging en overige mag alleen ongebruikt en ongeopend (wanneer verzegeling niet verbroken is) geretourneerd worden. Producten die handgemaakt zijn op bestelling kunnen niet worden geretourneerd.
Uitzondering op het retourbeleid, die je niet kan retourneren:
- Gebruikte hygiëneartikelen zoals make-up en huidverzorging
- Wanneer de zegel van het product of verpakking niet meer heel is
- De artikelen zitten niet meer in de originele verpakking waardoor deze niet meer verkocht kunnen worden
- Producten die op maat besteld zijn
Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
LET OP: Meld je retour eerst online of via email aan en wacht op instructies en retouradres voordat je het opstuurt.
Om gebruik te maken van het retourrecht; meld je retour eenvoudig online in onze webshop aan door in te loggen op jouw webshop account via deze link. Let erop dat je inlogt met hetzelfde mailadres als waar je de bestelling mee hebt geplaatst. De bestelde producten zullen automatisch verschijnen in jouw account, en hier kan je de producten eenvoudig aanmelden voor retour. Wacht hierna op goedkeuring en instructies over hoe retourneren.
Je kunt ook mailen naar contact@glowmeorganics.nl voor instructies. Het retouradres is NIET hetzelfde als ons bedrijfsadres.
Na ontvangst en controle van de retour zullen wij vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Wil je jouw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met contact@glowmeorganics.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.
Contact
Mail ons op contact@glowmeorganics.nl bij vragen of opmerkingen.